reklama

Sociálna poisťovňa, nerob si zo mňa blázna!

Sociálna poisťovňa ponúka prístup k účtu poistenca cez internet - ale ako to už v poriadnych štátnych inštitúciách chodí, ak si ho chcete vybaviť, musíte osobne navštíviť pobočku. Bolo asi hodinu pred dvanástou, skontroloval som si, či majú otvorené - obednú prestávku nemali - a vybral som sa podpísať dohodu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Namiesto lúštenia nápisov na jednotlivých kanceláriách som sa rozhodol pre systematický postup od dverí k dverám - začal som od posledných. Mal som šťastie, úradovali. A ako som predpokladal, poslali ma vedľa:

Obrázok blogu

skúsil som, či ich nezastupujú vedľa:

Obrázok blogu

->

Obrázok blogu

až som došiel k posledným, teda vlastne prvým dverám:

Obrázok blogu

Až celkom na konci (pre tých, čo nezačínajú od konca, je to hneď na začiatku) chodby som sa dozvedel, prečo okrem jednej kancelárie nikde neúradujú ani ich nikto nezastupuje - nerešpektoval som úradné hodiny:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
úradné hodiny
úradné hodiny 

Len tam zabudli dopísať, že si ich určuje každá z úradníčiek individuálne - podľa toho, ako sa jej zachce.

Milá sociálna poisťovňa, chcel som ti pomôcť, aby si sa nemusela sťažovať, že ťa poistenci obťažujú so žiadosťami o výpisy z účtu. Ale ako vidíš, napriek mojej a čiastočne aj tvojej snahe (stanovila si úradné hodiny tak, aby úradníčky poskytovali služby aj počas obeda a dala si ich do kancelárií po dvoch, aby sa mohli na obede vystriedať) sa mi to nepodarilo. Namiesto poskytovania služieb klientom bolo pre tvoje zamestnankyne dôležitejšie ísť na spoločný obed.

Iste pochopíš, že po tejto skúsenosti si z dvoch možností, ktoré mi ostávajú - skúšať to znova dovtedy, kým sa úradníčkam neuráči cez úradné hodiny pracovať, alebo požiadať o výpis poštou - vyberiem tú druhú. A ak to budem potrebovať, pokojne aj každý rok, až kým nepochopíš, čo je tvojou úlohou - a dostatočne dôrazne to nevysvetlíš aj svojím zamestnankyniam. Okrem iného by si im mohla vysvetliť, kto sa im skladá na výplatu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tvoj (žiaľ navždy verný) klient

Ľubomír Patek

P.S. Ak sa vyberieš vysvetliť im to (prosím rešpektuj pri tom ich úradné hodiny) a v kanceláriách ich aj tak nebude, najskôr ich nájdeš fajčiť dole pod schodami.

Aktualizácia 18.12.2014

V noci som poslal odkaz na článok aj poisťovni. Odpoveď mi prišla hneď ráno:

"Dobrý deň, ďakujem za upozornenie, budem riešiť. Ide list riaditeľom pobočiek od GR, aby si láskavo uvedomili, že úradné hodiny sú na to, aby sa úradovalo. Na konkrétnom pracovisku budú vyvodené dôsledky. Za spôsobené problémy sa Vám ospravedlňujem.

Zdravím 

Ing. Peter Višváder 

odbor komunikačný

riaditeľ"

Ľubomír Patek

Ľubomír Patek

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Veľa toho o sebe nenahovorí. Zoznam autorových rubrík:  e-gov po slovenskyČo v bedekroch nenájdeteInfozákonSúkromnéNezaradenéTož bordel

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu